wtorek, 3 lutego 2015

TA DAM !!! atoto.eu

TA DAM !!!

Jest, nareszcie, strona ATOTO, taka jak chciałam, moja !!!
Chwilę to trwało, unijne pieniądze pomogły i jest i strona *, i kombi **, które dzielnie dowozi mnie na warsztaty i maszyna do drewna i szycia... Jest też wiele planów, propozycji, jest wizja i posprzątana wreszcie pracownia. Są serdeczne osoby, które niekiedy bardziej wierzą w ATOTO niż ja.



* i **
Marcin i Witek, dwóch moich kolegów z podstawówki. Razem byliśmy na studniówkach, razem opłakiwaliśmy śmierć Freddiego Mercurego, razem tańczyliśmy poloneza w trzeciej klasie. Dwaj Panowie którzy bardzo mi pomogli.
Marcin jest autorem mojej strony. Dzielnie znosił zmiany koncepcji i cierpliwie obejrzał tonę moich kiepskich zdjęć. Z ręką na sercu polecam: marcinejsmont.pl
A Witek reanimuje kombi, takie mi wybrał to teraz naprawia i jest świetnym mechanikiem ( kontakt na priv:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz